Wednesday 23 August 2017

Thing that women love it.

Image result for women think??

Perempuan sukar untuk diramal kesukaan yang mereka suka.. Sebab perempuan ada berbeza2 citarasa.





1) Makanan
Perempuan memang suka makanan.. Tak kisah lar apa pun diorg akan makan.. Even kau bagi roti pun dia makan wei.. Sebab perempuan dengan makanan memang tak dapat pisah.. Antara makanan yang perempuan suka "coklat" "ais krim" "kek" Sebab perempuan memang suka manisan.. Seperti senyuman mereka yang manis.. Hahaha lagi-lagi kalau kau bawak tempat favourite dia. 




2) Makeup
perempuan dangan kecantikan memang tak dapat dipisahkan.. semua perempuan ingin nampak cantik dan berbeza dari orang lain.. antara make up yang selalu perempuan mahukan adalah foundation, liptik, mascara, bb cream, concelear, blusher, eyeliner, eyeshadow dan lain-lain. Make up dapat meningkatkan keyakinan diri  perempua itu sendiri.. kebanyakkan memilih make up yang mahal kerana kualiti bagus dan bukan tiruan.. kalau murah boleh, tapi janga beli yang product tak dikenali.. kalau boleh foundation, cc cream, bb cream jangan beli yang murah takut akan merosakkan muka. take note girls.


3) Pakaian
Perempuan suka sangat shopping pakaian,contohnya tudung , baju, seluar, kasut dan lain-lain. Yang penting berkualiti dan bagus.. Perempuan sangat teliti dengan warna dan kualiti sesuatu.. Kerana warna itu mengambarkan sifat semula jadi seseorang itu. 




4) Benda yang comel
Benda yang comel macam teddy bear, poster kartun, haiwan seperti kucing dan lain-lain lagi... Tak kisah lar perempuan tu ganas ke apa.. Mesti dia akan menyukai benda yang sangat comel.. 



5) Lelaki
Fitrah perempuan untuk menyukai dan menyayangi seseorang yang bernama lelaki. Contoh, ayah, abang, atuk, adik lelaki.. Tanpa lelaki, perempuan tiada bimbingan... Kerana lelaki adalah pemimpin kepada wanita. Dan lelaki perlindung kepada wanita.. 


No comments:

Post a Comment